11 Şubat 2008 Pazartesi

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ-14-



















Bu pastayı sevgili arkadaşım
http://defneylebirlikte.blogspot.com un ev sahibeliğini yaptığı Porselen demlik çay saati etkinliği-14- için yaptım..Arkadaşıma benide davet ettiği için çok teşekkür eder kolaylıklar dilerim...

ALMAN PASTASI
Malzemeler:
Keki için:
2 Yumurta
1 Çay bardağı şeker
60gr.Eritilmiş margarin
1Çay bardağı süt ve yoğurt karışımı
3 Çay bardağı un
1Paket kabartma tozu

Kreması için:
2 Su bardağı süt
1 Yumurta
2 Yemek kaşığı un
2 Yemek kaşığı şeker
1Çay kaşığı margarin
1Vanilya

üzeri için:
Pudra şekeri

Yapılışı.
Kek malzemeleri çırpılıp yağlanmış yuvarlak bir kalıba dökülür ve 170 dereceli fırında pişirilir.
soğumaya bırakılır.
Diğer tarafta kremasını hazırlamak için süt,yumurta,un,şeker, küçük bir tencereye alınarak iyice karıştırarak pişirilir ocaktan almadan önce vanilya ve margarinde eklenip karıştırılıp soğumaya bırakılır.
Soğuyan kek ikiye kesilir yalnız bu aşamada keke çok nazik davranmanız gerekiyor:) çok yumuşak olduğundan hemen kırılabiliyor..
Kekin alt parçasının üzerine hazırladığımız krema dökülüp yayılır ve diğer parça üzerine kapatılıp üzerine bol pudra şekeri serpilir.
Afiyet olsun...

44 yorum:

Adsız dedi ki...

Harika bir görüntü...Ellerine sağlık. Sevgiler...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
yine harika bir pasta hazirlamissin, ellerine saglik güzel arkadasim, cok nefis oldugu belli oluyor, sizlere de afiyetler olsun.

Selam ve sevgilerimle..

Yaren dedi ki...

Pastan harika görünüyor,simdi yine kendime kizdim bu saate yine niye sayfalari karistiriyorum diye.Böyle güzel lezzetlerle karsilasinca üzülüyor yahuu:)Galiba ilk gören benim pastani,ilk yorumlarcu olmayi cok severimde;))Ellerine saglik canim,afiyetler olsun.Iyi bir hafta diliyorum.

Adsız dedi ki...

SERAPCIM GÖRÜNTÜYE BİTTİM.BAYILDIM VALLA.NEFİSSS.KESİN DENİYCEM BU ALMAN PASTASINI.HEM MALZEMEDE ÇOK AZ.YAPIMIDA ÇOK PRATİK.ENFES OLMUŞ HAYATIM.AMA BİŞEY SORCAM.O TABAĞIN KENARLARINDAKİ MİNİK ŞEKERLER ÇOK HOŞ.KENDİNMİ YAPTIN, YOKSA HAZIRMI? EN ÇOK ONLAR İLGİMİ ÇEKTİ.ÇOK ŞEKERLER.ELLERİNE SAĞLIK BİTANEM.ÖPTÜM.

EZGi :)) dedi ki...

alman pastasına bayılırı.serapcım nfes görünüyor.ellerine saglık canım.kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

benim canım arkadasım neler neler yapmıs boyle.. valla super olmus..
kesıp bızım ıcın de yeseydın.. muhtesem süslemişsin.. becerklı arkadasım benım..
afiyet olsun size.. ellerine saglık..
optum canımın içi..
kendine iyi bak..
iyi haftalar..

www.fatostuncay.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Canımmm Serap,

alman pastan enfes olmuş şekerim. Ellerine sağlık. O pastanın çevresindeki kar taneleri nedir :) pek sevdim..

ellerine sağlık.

sevgiler.
http://www.misssgibi.com/

Adsız dedi ki...

Salkımhanımıntaneleri. blogcu.com

ellerine sağlık Alman pastası bir harika olmuş, afiyet olsun. Görüşmek üzere sevgiler.

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Serabım ben geldim :)) harika bir pasta olmuş güzelim.Ellerine sağlık canım.İyi bir hafta dilerim...

Disalce dedi ki...

etkinliğe yakışır bir tarif olmuş..

ellerine sağlık canım...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, harika bir pasta olmus, ellerinize saglik, sevgiler...

sevimin sayfasi dedi ki...

pastan süper olmus canim
cok severim böyle kremali kaymakli pastalari
ellerine saglik

SİBELL'CE dedi ki...

hehe aaşkım yetiştim ilk yoruma ...yine ellerine sağlık yine emeğine sağlık prenses..kimsede görülmemiş bir tarif bu ablacım artık süper şahane gbi kelimeler yetersiz kalıyor .hergeçen gün harikalar yaratıyorsun maaşallah nazar deymesin bnim zeytin gözlüme..şimdi o pasta burda olcaktıkii off off

made in funda dedi ki...

sağolasın canım.beni yalnız bırakmadığın için.tarif yayında.sevgiler..

ebrulitatlar dedi ki...

Serap'cım nefis bir pasta olmuş. Çokda güzel süslemişsin. Ellerine sağlık canım. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

baya şık bir kek olmuş ellerinize sağlık

ceyt dedi ki...

Serapcım, yine harikasın canım benim.pastan süper görünüyor.ellerine sağlık.bende çok severim bu pastayı.gerçi tüm pasta çeşitlerine bayılırım ya:)
öpüyorum canım.
sevgiler

Adsız dedi ki...

canim
Etkinlik icin yaptigin alman pastasi cok güzel olmus canim eline saglik

emineninemekleri dedi ki...

Serapcim, pastan off offfffffff cok lezzetli duruyor canim ellerine saglik.

Sevgilerimle Emine

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Alman pastasını çocukken ne kadar çok yerdimmm:)) O günlere gittim şimdi, canım da çekti:))

Ellerine sağlık,

Sevgiler......

Aynur dedi ki...

pastan harika

eline saglik

sevgiler

iyi aksamlarrr :)

www.aynurdantarifler.blogspot.com

. dedi ki...

Aman aman serapcuigim bu pasta tamda benlik hani ellerine saglik diyeyim yutkuna yutkuna..Anam elindende gelmeyen yok kirkbir kesere masallah supan allah sana.Tatlim benim.
YORUMUN ICIN BINLERCE TESEKKÜRLERRR

hdidem95 dedi ki...

sen unutulacak kadınmısın ciğerparemmmm unuturmuyum hiçç ama bi tembelim bi mızmızım bugünlerde sorma çok özledim hepinizi pastada ye beni diyor marifetli arkadaşım kendine iyi bak öptüm kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım harikasın yine ellerine sağlı bi tanem ne kadar güzel olmuş pastan.Ay tam çaylık vallahi.Süpersin sen.....

lezzetmutfağı....

Baharcicegi dedi ki...

Pastan enfes olmus,orjinal alman pastasi gibi,hele o üstüne kar gibi duran pudra sekeri ayri bir görsellik katmis eline saglik serapcim

Adsız dedi ki...

canımsın,
ne güzel olmuş bu Alman pastası böyle, ben çok severim ama bizimkiler(!) sevmiyor çok o yüzden sık yapamıyorum...ama belki üç yıldır yapmamıştım, dur bir yapayım, belki şimdi düşünceleri değişir..:)) tabii canım eşimi kastediyorum , anladın sen onu:))
sevmediği şeyi yapınca küsüp oynamıyor sonra...:))) espri tabiii ama suratı düşer gerçekten..
ellerine sağlık canımcım, yiyenler bir lokma da benim için alsınlar...
öpüyorum kocaman güzel bir hafta diliyorum sana...

Adsız dedi ki...

Canım benim ziyaretlerin için çoook teşekkür ederim.Aslında uğradım sana ama internetin acizliğine denk geldi ve kapandı yorumumu gönderemeden.Yinede beni unutmadığına sevindim :))lafı uzatmayayım alman pastası harika ne diyeyim ellerine kollarına sağlık yiyenlere şifa olur inş.Bir dilim de bana gönder :))Öptüm sevgiler..!

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Görüntü muhteşem.Ellerine sağlık:)

SOFRAM dedi ki...

Harika bir pasta olmuş, ellerinize sağlık, sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

Serapcım ellerine sağlık güzelim çok güzel bir pasta sevgilerimle öptüm bay

sarımutfak-hande dedi ki...

hayatım pastan süper olmuş ellerine emeğine sağlık.buluşmaya keşke katılsaydın.inşallah yazın tekrarladığımıza gelirsin.
öptüm canım

peynir hösmelimi dedi ki...

Bu ne güzellik canim eline saglik.Hoscakal.

Adsız dedi ki...

oy oy oy bu ne muhtesem bır alman pastası ellerıne kollarına sağlık canım harıka yapmıısın valla. bende denemek istoıyorum elımdede tarıf var ama benım esim pek sevmıyor bu pastayı bende kendı lılomu dusunup hep yapmaktan kaçındım ee yapsam hepsını ben yıyeceğımde ondan :)) ama bu göruntu iştahımı kabarttı valla. harıksın serapcım...güzel bır hafta dılıyorum sana öptum canım

Mutfaknotlari dedi ki...

hımhımmmmm eline sağlık çok güzel görünüyor

belgin kıral dedi ki...

selam canımcım,
akşam ziyaretine uğradım kısacık, bir merhabalık:)
öpüyorum güzel kal

Adsız dedi ki...

canimcim pastan super gorunuyor
bende uzun zamandir yapmamsitim hatirlattigin icin tesekkur ederim
afiyet olsun....

www.yenitadlar.blogcu.com

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
yine ben geldim, pastamla ilgili güzel sözlerin icin tesekkür ederim.

Umarin denedikten sonra sende bizim gibi memnun kalirsin!

Selam ve sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Serapcım,Süpermi süper bir görüntü,
Böyle süslü pastalara bayılıyorum,
Daha doğrusu pasta süslemeyi çok
seviyorum,Bazan bir günü pasta süslemeyle geçirdiğim oluyo,
Yetişemediğim tariflerinede baktım
Aşüreyi kaçırdığıma üzüldüm,
Ellerine sağlık canım..
Tüm güzellikler senin olsun..

ebruakin dedi ki...

Selam Serap'cığım,
Ellerine sağlık. Harika görünüyor. Kenarındaki beyaz şeyler ne çok merak ettim. Onlar da ayrı güzel.
Öpüyorum canım.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

valla ben onu bunu bilmem bu kız ii pasta yapar yemek herkese nasip olsunnn ellerine sağlık küçük ....:) başarıların devamını izliyorummmm herkese selamlaar evren'ce sibel'ce nin eşiii

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis bir pasta olmuş Serap'cığım,ellerine sağlık..


Sevgilerle

Adsız dedi ki...

canımcım,
şahane pastana geldim koşarak ...bu ara yapmayı denemeyi istediğim öyle çok tarif var ki hangi birini yapacağımı şaşırdım...sen maşallah beceriklisin...katmer poğaçaları deneyip beğendiğine çok sevindim canımcım,valla bizde nasıl yendiğini görsen dersin ki bunlar kesin kıtlık adasında mahsur kalmışlar:!! ben de canavarlar çok malum:))
Öpüyorum tatlım seni, sevgimle güzellikle kal:))

Adsız dedi ki...

Enfes görünüyor ellerine sağlıkk

sekergibi dedi ki...

canım
pasta nefis ellerine sağlık.