8 Şubat 2008 Cuma

BİRİKEN VE ÇOOK GECİKEN SOBELERİM:))

Benim buralarda olmadığım iki haftada 4arkadaşım HİLAL SEVİM AYŞE FULYA tarafından sobelenmişim cevapları anca yazbiliyorum beni affedin:) dünde canım arkadaşım beni BELGİN sobelemiş ettimi sana 5 konularda ayrı ayrı nasıl çıkacam bakalım işin içinden:)) çok teşkr ederim canlarım sizi seviyorum....hadi bana kolay gelsin:)))

İlk olarak arkadaşlarım SEVİM in ve HİLAL in sobesini cevaplayayım...

HAKKIMDAKİ 7 GERÇEK..

1.Çok duygusalımdır,sulu gözlünün tekiyim yani:)

2.Haksızlığa gelemem,haksızlık karşısında ne yaparsın diye sorarsanız eğer, sinirimden oturup ağlarım:)))

3.Sevdiklerime çok değer veririm onları mutlu etmek için elimden geleni yaparım..

4.Bencil ve çıkarcı insanlardan nefret ederim..

5.Dürüstlük ve alçak gönüllü olmak benim için çok önemlidir

6.Altıncı hissim çok kuvvetlidir.

7.Genelde aldığım her karar mantık çerçevesindedir.


BLOĞUN HAYATIMDAKİ YERİ...

Blog yazmaya ne zaman başladın?

13.Temmuz.2007 de blogcu ile başladım


Blog yazılarının konusunun belli bir çizgide olması için çaba gösteriyormusun,yoksa içinden geldiği gibimi yazıyorsun?

Tabikii içimden geldiği gibi yazıyorum..

Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyormusun?

Çoğunlukla geceleri yazdığım için pek sorun olmuyor...

Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladımı?

Kesinlikle hayır bloğumla uğraşmayı arkadaşlarımı ziyaret etmeyi çok seviyorum..bu beni mutlu ediyor..

Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin?

Devam edebildiğim kadar edeceğim....


Şimdi gelelim sevgili arkadaşım FULYA nın sobesine:)

Yemek olsan ne olurdun?
Öncelikle göze hitap eden masanın baş köşesinde duran çok lezzetli bir yemek olurdum heralde:)

Müzik aleti olsan ne olurdun?
Keman olurdum saırım:))

Mevsimlerden hangisi olurdun?
Kesinlikle yaz olurdum..sıcağı çok sevdiğimden eee bide sıcak kanlı oluşumdan heralde:))

Ayakkabı olsan ne olurdun?
Çok şık ama çokda rahat bir ayakkabı olurdum:))

Kıyafet olsan ne olurdun?
Giydiği zaman insanı ısıtacak soğuktan koruyacak bir kıyafet olmak isterdim:)


Buda canım AYŞE min sobesi:)


Hayatın bana öğrettiği 3 şey?

1.Hayatta en değerli şeyin sağlık olduğunu öğretti...
2.Sabretmeyi,sabırlı olmayı öğretti
3.Hayatta yaşanan bütün zorluklar karşısında dimdik ayakta durabilmeyi öğretti..


Gelelim canım arkadaşım BELGİN ciğimin sobesine.

Gerçekleşmesini istediğim,olmasını hayal ettiğim şeyler?

1.İlk olarak bir gün kendi vatanımda sevdiklerimle beraber yaşamayı çok isterim.
2.Sevdiklerimin ve benim ömür boyu sağlıklı kalabilmemiz..
3.Canım yiğenim Tahanın büyüyüp çok iyi yetişmiş topluma faydalı bir insan olduğunu görmek isterim.
4.Bir gün vatanıma döndüğümde bayanlara özel bir cafe açma hayalimin gerçekleşmesini çok isterim..
5.Biriken şiirlerimi kitap haline getirmeyi çok isterim...

Bu istekler saymakla bitmez şuanda aklıma gelenler bunlardı...


Hemen yapabileceğim halde yapmayı neden beklediğimi bilmediklerim..

1.Şu diyete bi türlü neden başlıyamıyorum bilmiyorum:))

2.Bloğu açmadan önce çok kitap okumama rağmen blogdan sonra hiç okuyamıyorum yarım kalan kitaplarımı okumayı neden erteliyorum bunuda bilmiyorum:))


Dünyaya birdaha gelseydim?

Dünyaya tekrar gelsem yine aynı aileye sahip olmak isterdim...

Hayatta yaptığım çok azda olsa bazı hataları yapmamış olmayı isterdim...

Gurbeti yaşamazdım:))) bile bile bu zalimliği yapmazdım kendime:))))

ohhh çok şükür tamamladım görevimi:))) canım arkadaşlarım hepinize çok teşkr ederim...

18 yorum:

SİBELL'CE dedi ki...

Ablacım seni tebrik ederim çünkü a bu kadar samimi ,bu kadar seni anlatan cevapları ancak sen verirdin zaten.. Tabi kendini bu kadar net ifade etmenin nedeni;şair kimliğinden olsa gerek !!Benim ablam hem şair,hem pasta ustası hemde prof (anladın sen ) :)).En çok haksızlık karşısında ağlarım demişsin ya bu cevabına bayıldım çok şirinsin bitanem sen hiç ağlama o güzel gözlerin hep gülsün çünkü sen bizim için çoookkk değerlisiinn bye..

Adsız dedi ki...

canım benim ,
Öncelikle beni kırmayıp cevap verdiğin için çok teşekkür ederim..Sooonraaaaaa bu kadar güzel cevaplarla senin dünyana daha bir yakınlaştığım için mutlu oldum...İnşallah bir gün bu vatan ve aile hasreti sona erer ve sen de daima sevdiklerinle birarada yaşarsın, güzel kalbin bunu hakediyor ama sanırım herşeyin olduğu gibi bunun da zamanı var:))Olsun hayırlısı olsun..:)) Önce dediğin gibi "sağlık" olsun sonra nasılsa herşey olur...ama hadi gari şu erteleyip durduklarımıza bir an evvel başlayalım di mi?
Öpüyorum canımcım seni kendine çok çok iyi bak sevgilerim seninle

meleginmarifetleri dedi ki...

serapcım sobelerin cevapları sayesinde daha çok tanışmış oluyoruz bence ellerine sağlık canım öptüm bay

Baharcicegi dedi ki...

hakkindaki 7 gercege verdigin cavaplarin bütütünü katiliyorum,bende aynen senin gibi düsünüyorum.
Cevaplarindan anladigim kadariyla ortak yanimiz cokmus sanki kendimi okudum

EZGi :)) dedi ki...

serapcım cevapların çok hoş ve çok içten olduğu belli.ellerine ve yüreğine sglık canım
sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm
ne güzel cevaplar vermişsin.
aşurende harika allah kabul etsin
öptüm seni

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim eline diline saglik.cevaplarin cok güzel.bende haksiligi görsemde bir sey yapamam sinirimden aglarim.kendimden cok sey buldum ,haklisin:))

Adsız dedi ki...

canim serabim sobelerin masallah ust uste olmus vallahi hepsi birikmis, ama cevaplarin harika valla, seni gun geçtikçe biraz biraz tanimak çok zevkli oluyor, bende senin gibi hasretlik çekiyorum insallah bir gun hepimiz vatanimizda bulunuruz, seni opuyorum bir tanem, hayirli cumalar ve akabinde de guzel bir hafta sonu dilerim canisi, optum.

Adsız dedi ki...

canım benım zevkle okudum sobenı.. ne kadar guzel cevaplamıssın.. opuyorum canımın içi seni.. hayırlı cumalar diliyorum..
kendine iyi bak:))

www.fatostuncay.blogcu.com

. dedi ki...

Canim sobe cevaplarin cana can serap oldugunu gösteriyor bana,cok samimi ve icten cevaplar bunlar.Helal sana.Lay Loy lom deyil yani.
Seni biraz daha yakindan tanimak güzeldi tatlim:)))
Yorumun icin tesekkür ederim güzel serapim,iyi geceler,iyi hafta sonlari dilerim.

keskinli dedi ki...

canimin ici
kiz bu kadar ardan sonra yinede cevap verdigin icin cok tesekkürler serapcim tam sana yakisir cevaplar
kiz hayal konusunda varya benimkide ayni eger bir gün tr ye dönebilirsem cafe acmayi düsünüyorum hemde ankaraya bayanlara özel ne diyelim insallah olur bir gün öptüm serabim iyi hafta sonlari

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Serabım nezamandır uğrayamamıştım seni özledim :)) Bizim askerdeki yeğen izne geldi bu yüzden tüm aile beraber curcunayı tahmin edersin bir türlü nete giremedim ilk fırsatta sana ziyarete geldim ben yokken yaptığın nefis aşurenede bayıldım canım.Ellerine sağlık.Sobelere gelince bayağı yorulmuşsun ama seni daha yakından tanıdık dimi :)Sevgilerimle canım benim...

Adsız dedi ki...

Serapcım bak tembellık edeyım derken bır suru sobe bırıktırmışsın ama bır bakıma ıyı olmus tek seferde aradan çıkarmıs oldun. :)) sana güzel bır hafta sonu dılıyorum canım kendıne ıyı bak öptum canım...

adigenisehilal dedi ki...

canımm... bu kadar zamandan sonra bile unutmayıp sobeyi cevaplaman beni çok sevindirdi.. yüreğine sağlık.... verdiğin samimi cevaplar için de ayrıca teşekkürler

belgin kıral dedi ki...

canısı bir c box talep edebilir miyiiiiiiiiim?
çok öpüyorum seni kendine iyi bak:)))
güzel bir pazar dilerim:)))

Adsız dedi ki...

İYİ AKŞAMLAR
Serapçım gerçekten zor günler geçiriyorum eşim rahatsız bu beni üzüyor moralimi bozuyor kısacası en karamsar en dağınık günlerimi yaşıyorum tabii zaman zaman tedavilerden olumlu sonuç aldığımda biraz toparlansamda bu günler gerçekten zor.
Yazılarımı Keskinlinin mutfağıda okuyamadığını söylediğine göre herhalde Almanyadan okunmuyor.
iyi geceler canım öpüyorun
ELİMİNEMEĞİ

Leziz Tarifler dedi ki...

Tüm dileklerinin gerçekleşmesi temennisiyle..Sevgiler...

Adsız dedi ki...

serapcım sobelerin biriktiği iyi olmuş.bir sürü bilgi aldık hakkında.zaten az çok biliyoruz ama böyle daha net oldu.her satırını zevkle okudum şekerim.bazı ortak yanlarımızı buldum.iyimi, kötümü bilemem ama bende sen gibi sulu gözlüyümdür.tüm dileklerin bir gün gerçekleşir inşallah.herşey gönlünce olsun bitanem.öptüm.