18 Şubat 2008 Pazartesi

KATMER POĞAÇA



















Bu muhteşem poğaçaların tarifi canım BELGİN 'ciğime ait,bu güzel tarifi bizlerle paylaştığı için kendisine çok teşekkür ederim..Arkadaşımın birbirinden güzel diğer lezzetlerini görmek için sayfasını tıklayın lütfen..Görmezseniz eğer çok şey kaçırırsınız:)

KATMER POĞAÇA
Malzemeler...
1Su bardağı ılık süt
1Çay bardağı sıvıyağ
1Yumurta(sarısı üzerine)
1Paket yaş maya,
1Tatlı kaşığı şeker
1Tatlı kaşığı tuz
Aldığı kadar un
Yumuşak margarin

İç malzemesi:
İsteğe göre hergangi bir iç malzemesi hazırlanır.
Ben beyaz peynir ve maydonozu tercih ettim:)

Yapılışı:
Ilık sütte şeker ve maya eritilir,sırayla diğer malzemeler eklenip yoğrularak yumuşak bir hamur yapılır.
Hamur 8parçaya bölünür.
Herbiri açılarak aralarına margarin sürülüp üstüste konulur ve açılır 16üçgen parçaya kesilip,kenarlara iç malzeme konulur ve sarılıp yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizilir mayalanması için bekletilir.
Mayalanan poğaçaların üzerine yumurta sarısı sürülüp 200dereceli fırında pişirilir.
Afiyet olsun

38 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

canım çok lezzetli görünüyor.ellerine saglık sevgiler

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim eline saglik.Harika kabarmis.Ben bir seferinde yapmistim,fakat sert oldular.meger mayam bozukmus.Ama seninkiler süperrr.:)))

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
bende senin pasta-kek-börek tariflerine bayiliyorum, katmer pogacalari bende hep denemek istiyorum ama gözümde büyütüyorum, seninkiler nefis görünüyorlar, ellerine saglik arkadasim.

Selamlar ve öptüm canimcim..

. dedi ki...

Serapcim ne güzel yapmissin gercekten harika renk süper tam kivaminda almissin firindan.Paril paril parliyor.Ellerine saglik,afiyetler olsun canim.
Yorumun icin tesekkür,aysecigimin mantar kavurmasi begenilecek artik sirayla herles bir kere denerse vazgecemiyecek bidaha yapip yiyecek.Bazen böyle basit görünen lezzetler lezzetinden sasirtir adami.
Canim iyi gecelerrr.

Adsız dedi ki...

Merhaba serap
Ellerine sağlık çok güzel olmuş katmer poçaların. Bende sık sık yapıyorum ama daha yayınlamadım. Çok lezzetli bir poça.Selamalar sevgiler...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

GÖRÜNTÜ NEFİSSSS.... EMİNİM TADI DA NEFİSTİR.... ELLERİNE SAĞLIK... SICACIK SEVGİLER...

belgin kıral dedi ki...

canımcım,
harika yapmışsın valla ellerine sağlık..Bugün oğlum diyordu "anne yapsana" diye ...ellerine sağlık gülüm...afiyetler olsun inşallah...senin elin de maşallah çok güzel; her yaptığın çok güzel oluyor gerçekten...Canım benim güzel sözlerin için de çok teşekkür ederim...:)) Ne deyim hayran olunası güzel arkadaşım tekrar ellerine sağlık bitanem ...güzel kal gelen haftan güzellikler getirsin:))çooook öptüm

Adsız dedi ki...

Serap'çım selam yine geldim ama yazmak istedim. eklemez olurmuym seve seve. Bazı kırgınlıklarım oldu daha sonra beni ekler misiniz demeye çekinir oldum.Çok sevindim yorumuna. Sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

tam kivaminda kizarmis ve iyi kabarmis yumusacik mis gibi olmus,eline saglik canim

www.illedeyemek.com dedi ki...

Elinize sağlık görüntü çok iştah açıcı...

Adsız dedi ki...

canimcim cok guzel yapmisin goruntu harika
ellerine saglik
guzel bir hafta dilerim

www.yenitadlar.blogcu.com

Aynur dedi ki...

evet bu pogacalar gercekden nefis oluyor.

eline saglik sekerim:)

(ayriyeten bana yazdigin dilekler icindeee ahhhhh ahhhhhhhh keskeeeeeeee demek istiyorum ::)))

öpüyorum

selamlar


www.aynurdantarifler.blogspot.com

Adsız dedi ki...

canim ben cok severim pogcalari seninkide okadar güzel görünüyorki dayanamadim birtane aldim eline saglik

Adsız dedi ki...

CANIMMM, BENİM DÜŞÜNCELİ ARKADAŞIM.ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM AMA HASTALIĞIM İYİLEŞECEK TÜRDEN DEĞİL.ALIŞTIM ARTIK.YILLARDIR ROMATİZMA HASTASIYIM.KRONİK YANİ.SÜREKLİ İLAÇ VE İĞNE TEDAVİM VAR.TEDAVİSİ YOK NE YAZIKKİ.SADECE İLERLEMESİNİ DURDURABİLİYORLAR.ALLAH RAZI OLSUN.GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN.RABBİM KİMSEYE HASTALIK YÜZÜ GÖSTERMESİN.NEYSE FAZLA UZATTIM.KUSURA BAKMA.
PUAÇALAR ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.NAR GİBİ KIZARMIŞ.ELLERİNE SAĞLIK BİTANEM.BELGİN HANIMCIĞIMADA TARİF İÇİN TEŞEKKÜRLER.MUTLU VE SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİM.ÖPTÜM.

ebruakin dedi ki...

Selam Serap'cım,
Senin de Belgin Hanım'ın da ellerine sağlık. Harika görünüyorlar.
Öptüm kocaman.
Sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

nefis olmuşlar canısı ellerine sağlık
iyi haftalar
sevgiler

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım vallahi süper ellerine sağlık.Aynı poğaçalardan bende yapmıştım ama benimki teyzemin tarifi.Pastanda süper olmuş ellerine sağlık....


lezzetmutfağı....

made in funda dedi ki...

poğaçalar misler gibi maşallah.eline sağlık canısı.

Adsız dedi ki...

Canım benim..Yine nefis bir tarif..
Öyle güzelde kabarmışlarki puf,puf olmuşlar,Çayın yanında Oohh..miss
gibi olur valla, Ellerine sağlık,

Adsız dedi ki...

katmelı poğacan nasıl guzel olmus canım yaaa puf puf ve kat kat valla bayıldım canım ellerıne sağlık bende senın gıbı peynırlı poğacaları tercıh ederım genelde... güzel bır hafta dılerım canım öptum

emelinmutfagi.blogcu.com

Gönül dedi ki...

canım benim amin sağol Allah yaşatmadın kşimselere böyle acılar...bu arada kardeşinin doğum gününü kutluyorum sağlıklı uzun ömürler diliyorum pastasıda süper olmuş....katmer poğaçada muhteşem görünüyor ellerine sağlık...kocaman öpüyorum sevgilerimle

ceyt dedi ki...

Serapcım, hem yumuşacık hem çıtır çıtır nefiss olmuşlar.ellerine sağlık canım.bende bir kere yaptım hiç güzel olmadı.birde senin tarifinle deniycem.
öptüm tatlım,
sevgiler

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar.Yanında çay da varsa ohh yemede yanında yat

hdidem95 dedi ki...

canım kızarmış nar gibi gece gece ağzımın suyu aktı desem yeridir ellerine sağlık canımcım öptüm sevgiler

sevilay mutfakta dedi ki...

selam canım
ellerine sağlık
katmer poğaçaların harika olmuş
görüşmek umuduyla
banada beklerim.

keskinli dedi ki...

selam canim
bende almistim bu tarifi serapcim denemek icin sirada bekliyor
ellerine saglik enfes görünüyor belgin ablamada tesekkürler

Leziz Sofralar dedi ki...

Serap'cim ellerine saglik pogaca nefis görünüyor canim sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba
poğaça harika görünüyor ellerinize sağlık
tunacetin.blogcu

maTRakiye dedi ki...

Şekil olarak harika görünüyor.... kimbilir tadı nasıldır_?? ya inan tarfilerinharika:=)) öpüyorum canım

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

sevgili guzfasulyeleri ziyaretiniz için çok teşkr ederim bende iyade-i ziyarete gelmek istedim ama sayfanız açılmıyor url yanlış sanırım adresnizi bırakırsanız sevinirim...sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Serap ım,
Özledim seni, yatmadan son yoruma sana uğradım; başım feci ağrıyor erken yatıcam bugün ama san auğramadan gidemedim... KAtmerlerin muhteşem duruyor hala ; iyisindir inşallah...Çok öpüyorum seni sonra yine uğrarım...İyi bak kendine..

yaban mersini dedi ki...

pogaçalar nefiss...ben de yapmıştım,ama epeydir unutmuşum,iyi ki hatırlattın.slmlar.

Adsız dedi ki...

belgin ablacımın tarifleri birbirinden güzel valla.. serabım sende muhtesem yapmıssın valla.. ellerine kollarına saglık becerekli arkadasım benım..
opuyorum seni.. kendine iyi bak:)

www.fatostuncay.blogcu.com

Adsız dedi ki...

belgin ablacımın tarifleri birbirinden güzel valla.. serabım sende muhtesem yapmıssın valla.. ellerine kollarına saglık becerekli arkadasım benım..
opuyorum seni.. kendine iyi bak:)

www.fatostuncay.blogcu.com

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık..gerçekten nefis oluyor bu poğaçalar aylar öncesinden arşivimde bekleyen fotoğraflanmış katmer poğaçalar sıra bana gelsede yayınlansam diye beklemede...
görünce sizde aklıma geldi şimdi bir süre daha bekleyecekleri kesin...
hatta bekleyince ertesi güne daha leziz oluyor...
sevgilerimle...

Yaren dedi ki...

Katmer pogaca ne kadar yumsak oldugu öyle güzel yansimiski resime.Ne gerek var hazira böyle güzel taze ev yapimi varken.Ellerine salgik serapcim cok güzel görünüyor.SEvgiyle kal canim,öptüm.

Adsız dedi ki...

hımmmm gerçekten en güzel poaça.. çok hoş görünüyor.. bende yapmıştım. gerçekten harika bir lezzet. ellerinize sağlık..

meleginmarifetleri dedi ki...

Serapcım pogaça süper görünüyor gel ben ye diye bağırıyo resmen ellerine sağlık. Hamsili pilavda nefis ama ben hamuru tercih ettim:) sevgiler öptüm bay