17 Şubat 2013 Pazar

KARPUZ DİLİMİ GÖRÜNÜMÜNDE PATATES SALATASI

 
 

KARPUZ DİLİMİ GÖRÜNÜMÜNDE PATATES SALATASI
Malzemeler:
Haşlanmış Patates
Rendelenmiş salatalık(kabuklu)
Kırmızı biber
Kaşar rendesi
Zeytin(çekirdeği çıkarılmış)
tuz,karabiber
Limon
Az sıvıyağ

Yapılışı:
Haşlanmış kabukları soyulmuş patatese tuz,karabiber,limonsuyu,az sıvıyağ eklenerek püre haline getirilirilerek karpuz dilimi şekli verilir.Kenarları rendelenmiş salatalıkla kaplanıp üst kenar kısmı rendelenmiş kaşar peyniri,ortası küp doğranmış kırmızı biberle kaplanır,doğranmış siyah zeytinede çekirdek görünümü verilir..Buzdolabında bikaç saat bekletilip servis edilir..
Afiyet olsun... 

4 yorum:

ihlamurcum dedi ki...

Çok başarılı,elinize sağlık.

NEFİSE dedi ki...

Bayıldım denemem lazzzııımmm...teşekkürler.

PINAR dedi ki...

MERHABA SERAP HANIM....ELLERINIZE SAGLIK...SALATA GORUNUM OLARAK COK GUZEL DURUYORDU....DENEMEK ISTEDIM VE OLDU....TESEKKUR EDERIM TARIFINIZ ICIN BUGUN SAYFAMDA YAYINLIYORUM..TARIFLERINIZI TAKIP EDIYORUM SAYFAMDAN....SEVGILERIMI BIRAKIYORUM...http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Serap,
Ben bu tarifini gözden kaçırmışım, ne kadar güzel ve orjinal bir fikir bu böyle, ellerine sağlık.