26 Mayıs 2008 Pazartesi

P.D.Ç.S.E-24-FINDIKLI MARMELATLI KURABİYE



















Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği-24-ün ev sahibeliğini üstlenen sevgili Tuğba http://keyiflimutfagim.com
benide davet etmiş bu tarif onun için arkadaşıma daveti için çok teşekkür eder kolaylıklar dilerim..
Bu çok leziz kurabiyeleri
cafefernando da gördüm marmelatlı kurabiyeleri çok sevdiğim için denemek istedim gerçekten nefis oldu yemeye doyamadım:)

FINDIKLI KURABİYE(25 Adet)
Malzemeler:
1Su bardağı un
1Su bardağı fındık(çekilmiş halde 1/2 su bardağı olacak)
125gr. Tereyağı
1/4 Su bardağı şeker
Üzeri için reçel veya marmelat

Yapılışı:
Robotta çekilmiş fındık ve un karıştırılır.
Bir kaba oda sıcaklığında yumuşamış tereyağı ve şeker alınıp 5dk. çırpılır buna azar azar un ve fındık karışımını eklenir bütünleşene kadar çırpılıp hamur hazırlanır ve buzdolabında 30dk.dinlendirilir.
Buzdolabından alınan hamurdan küçük parçalar alınıp elde yuvarlanarak toplar yapılır(bu hamurdan 25 adet top çıkması gerekiyor, hamurdan alınacak parçaları ona göre ayarlayın) hazırlanan topların ortalarına ufak parmakla bastırılıp boşluklar yapılır ve yağlı kağıt serilmiş tepsiye aralıklı olarak dizilir önceden ısıtılmış 180 derece fırında 15dk. pişirilir.
Fırından alınan kurabiyeler oda sıcaklığına geldiğinde boşluklara istenilen reçel veya marmelat konulur..
Afiyet olsun...

34 yorum:

Adsız dedi ki...

ooooooo serabım kurabiye kraliçesi yine harikasın ellerine sağlık süper olmuş yine kurabiyelerin.Senin şu kakaolu rulolar benim favorim artık.öpüldün canım benim.....



lezzetmutfağı......

Adsız dedi ki...

merhaba canım bu ne hız maşallah.etkinliğe ilk tarif sanırım:)ellerine sağlık kurabiyelerin nefis görünüyor canım.

Baharcicegi dedi ki...

renkli her cesidinde ayri bir marmelatla nefis olmus kurabiyler eline saglik canim

Unknown dedi ki...

Serap'cım ellerine sağlık çok şirinler enfes gözüküyor nasıl canım çekti birkaç tane alsam kızarmısın?? öptüm canım

Adsız dedi ki...

YENİ TARİF SÜPER SERABIM.BENDE ÇOK SEVERİM MARMELATLI KURABİYELERİ.NEFİS GÖRÜNÜYOR.RENKLERİ ÇOK HOŞ OLMUŞ.ELLERİN DERT GÖRMESİN BİTANEM.SAĞLICAKLA KAL.

Unknown dedi ki...

serapcigim marmelatli kurabiyelerin her zamanki tariflerin gibi mukemmel otesi olmus ellerine saglik canim cok opuyorum sevgilerimi biraktim.

elma şekeri dedi ki...

hmmmmmmm nefis görünüyorlar aldim bitanesi kactiiiimmm ellerine saglik
Sevgiyle kal,yüzünden gülümseme hiç eksik olmasin...

Adsız dedi ki...

marmelatlı kurabıye çoktandır benımde aklımda yapmak istıyorum ama denemek ıstedığım o kadar tarıf varkı sıramı gelmıyor yoksa unutuyormuyum valla bılemıyorum artık. neyse senınkılerı görunce yıne iştahım kabardı sanırım :) ellerıne sağlık canım yıne harıka bir görüntü çayın kahvenın yanında yemesı nasıl güzel olur tahmın edıyorum ellerın dert görmseın serapcım..



emelinmutfagi.blogcu.com

Feyza Fidan dedi ki...

Serapcım, Cenk'te gördüğümden beri aklım bu kurabiyelerde kalmıştı..Harika olmuş seninkilerde, mutlaka deneyeceğim ..
Ellerine sağlık,
Öpüyorum seni..

Adsız dedi ki...

canimin içi oy oy oy harika marmelatli kurabiyelerin bni karsiladi ufff enfes olmuslar,bir tane uzanip alasim geldi,ellerine saglik bir tanem...opuldun

Adsız dedi ki...

selam serapcım...uzun bir misafir trafiginden sonra tekrar geldimmm:))kurabiyeler nefis görünüyor..hem fındıklı hemde marmelatlı...eline saglık canım...sevgilerimle......

Adsız dedi ki...

bende bayılırım marmelatlı kurabıyelere serabım.. hatta 2 tane tarıf var benımde.. 1 tane de yolda:)) cok sevıyorum..
afıyet olsun sıze.. gercekten cok guzel gozukuyor..
opuyorum serabım..
kendıne ıyı bak..
sevgıler hayatım:)

http://fatostuncay.blogcu.com/

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Nefis görünüyorlar. Serpacığım döktürmüşsün yine... Ellerine sağlık.. Sevgiyle...

sadiye dedi ki...

günaydın
susam sokağını izlermiydin orda bir kurabiye canavarı vardı bende onun gibi bir canavarım ama onun gibi yerken dökmüyorum. eline sağlık
sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Enfes görünüyor,ellerinize sağlık:)
SEvgiler..

pelince dedi ki...

Bu kurabiyeler çok leziz,ellerine sağlık..
Sevgiler..

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim benim ne kadar cici kurabiyeler bunlar böyle.
Ellerine saglik.
Marmelatli benimde cok hosuma gider.
Öpüyorum canim.Sevgiler.

made in funda dedi ki...

harika serapçığım harika.ellerine sağlık canım..nefis.

sarımutfak-hande dedi ki...

eline sağlık cnm kurabiyeler harika olmuş
öptüm seni

sadiye dedi ki...

selamlar canım ne haber nasıl gidiyor

banu kırmızıgül dedi ki...

çok guzel görunuyor canım ellerine sağlık afiyet olsun. iyi haftalar..

Adsız dedi ki...

Serap cığım,
Yine döktürmüşsün tatlım
Muhteşem kurabiyeler, nefis bir sunum, uzanıp alasım geldi, dur gidip bakayım mutfakta diyet bisküvi kalmış mı:(((
Sen onu biz tahtaları!!!:(((
ellerine sağlık canımcım
haaah uzat uzat şööööyle yaaaa:))
Kimse uzatmayacak sandım bir an...
öptüm..

Leziz Sofralar dedi ki...

Serapcim diyorumki sen artik bir kurabiye evimi acsan? bu nefis kurabiyeler tam vitrinlik olmus he yemeye kiyamaz insan ellerine saglik,yakin olsaydik eger bence bu fikri beraber degerlendirelim derdim ama....

kucak dolusu sevgiler...

Yemekbahane dedi ki...

müthiş gözüküyor
ellerine sağlık

sevgiler
müge

Adsız dedi ki...

canim bu ne güzel bir kurabiye olmus eline saglik canim banada bir ugrada not ver nasil olmus begenecekmisin bakalim sevgiler

Unknown dedi ki...

Canımmmm özlettin kendini inşallah bir sorun yoktur,öptüm...

ayselce dedi ki...

Çok şeker bunlar.Ellerinize sağlık:)

Disalce dedi ki...

canım kurabiyelerin harika görünüyor...

ellerine sağlık....

keskinli dedi ki...

canim
pek bir severim ben kubisleri
ellerine saglik canim bu aralar ben pek yogunum yapta yardima gelsene kiz öptüm sevgiler

sadiye dedi ki...

selamlar :)
hadi kalk ama kahvaltı zamanı

Unknown dedi ki...

selam sevgili serap bloğunda harika lezzetlerle karşılaştım ve kurabiyenin tarifini aldım hemen denemek istiyorum nefis görünüyor eline sağlık poğaça etkinliğimize katılmak istersen çok sevinirim etkinlik diğer bloğumda
papatya68.blogcu.com
sevgiyle kal beklerim

ebrulitatlar dedi ki...

Serap'cım harika kurabiyeler olmuşlar. Ellerine sağlık canım. Sevgiler, selamlar..

şengül dedi ki...

serap canım çok güzel olmuş elerine sağlık canım mutlaka denemek isterim

Adsız dedi ki...

himmmmmmmmmmmmmmmmm kurabiyler enfes ve cok sirin elerine saglik canim öpüldün...
www.karabiberinmutfagi.blogcu.com