19 Mayıs 2008 Pazartesi

P.D.Ç.S.E-23-ANANASLI MUFFİN



















Bu tarif P.D.Ç.S.E 23' e ve sahibeliği yapan http://deryadanlezzetler.com
için kendisine nazik daveti için çok teşekkür eder kolaylıklar dilerim...

ANANASLI MUFFİN
Malzemeler:
2 Yumurta
1 Çay bardağı süt
1 Çay bardağı sıvıyağ
1 Su bardağı şeker
1 Paket kabartma tozu
1Paket vanilya
2 Yemek kaşığı kakao
1,5 Su bardağı un(biraz fazla olabilir kıvama göre ayarlanmalı)
1Kutu konserve ananas

Yapılışı:
İlk olarak bir kapta yumurtalar ve şeker bembeyaz olana kadar çırpılır, sırasıyla,süt,sıvıyağ,vanilya,kakao ilave edilerek çırpmaya devam edilip en son unla karıştırılmış kabartma tozuda eklenip az çırpılıp suyu iyice süzülmüş küp doğranmış ananas eklenip kaşık yardımıyla karıştırılır..
Muffin kağıtları kalıplara yerleştirilip hamurdan kaşık yardımıyla alınır ve kağıtların yarısından fazlası dolacak şekilde dökülür önceden ısıtılmış 175 dereceli fırında 15dk. pişirilir..
Afiyet olsun..


44 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım benim.Harikasın yine ellerine sağlık mufiinler süper olmuş süper.Sen yaparsında kötü olurmu hiç.Yarın sabah bende kurabiye şöleni var beklerim.....


lezzetmutfağı....

Adsız dedi ki...

serabım canım ne kadar degısık muffın olmus.. muffın hastası olarak super dıyorum..
ellerıne kollarına saglık hayatımmm..
afıyet olsun sıze..
cok opuyorum canımcım:)
kendıne ıyı bak..
ıyı haftalar dılıyorum..

http://fatostuncay.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

slm canım muffinlerin çok güzel olmuş.ellerine sağlık.hımm yanında bir bardak sıcak çay ile nefis iyi haftassonları canım

sadiye dedi ki...

günaydıncanım. muffinler sıraya girmişler onları yemem için. hiç ananas yemedim konservesini kullanmışsın. Alışveriş yaparken bakacağım nasıl birşey bu.
muffinler çok şeker çiçek gibi olmuşlar. ellerine sağlık.
kendine çok iyi bak
sevgiler

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Merhaba
Sana ve tüm sevdiklerine harika bir hafta diliyorum.
Sevgiler…

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Serap'cığımmm,

Ananasın kokusuna bayılırım, şekerli şekerli:)) Muffinler de puf puf kabarmış, ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Maffinleri çok severim seninkilerde harika olmuş arkadaşım ellerine emeğine sağlık...Sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ne güzel görünüyor puful puful:)
Ellerinize sağlık..

Disalce dedi ki...

canım muffinlerin harika...helede ananasın verdiği tat eminim nefistir...

ellerine sağlık....

Unknown dedi ki...

Serap'cım yine döktürmüşsün enfesler acayip canım çektiii ama,banada yollarmısın:))?öptüm..

banu kırmızıgül dedi ki...

canım çok guzel görunuyor. ellerine sağlık. deniyeceğim. sevgilermle iyi haftalar..

Tuğba dedi ki...

Çok muntazam ve pufidik:) görünüyorlar canım,ellerine sağlık.
sevgiler..

Ayse Pamuk dedi ki...

hemde ananaslı ohhhh ellerine sağlıkkkk

Adsız dedi ki...

Canim Serap'çigim,

Kiz bu muffinler harika olmus,ananasli hiç yapmamistim harika vallahi,kesin denemek lazim,tadini merak ettim,ama senin zevkine guveniyorum...opuldun sekercim.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Canımcım,
Enfes olmuştur lezzet eminim..BEn de normal kalıpta yapıyorum var ya muhteşem oluyor gerçekten...Eski tariflerimde olması lazım..Denemeyenlere kesinlikle tavsiye ederim yaniii:))
Ellerine sağlık hayatım siz bitirdiniz tabiii di mi? Afiyet bal şeker olsun canıma
öpüyorum kocaman sevgilerimle:))

Adsız dedi ki...

hiç ananaslı yapmak aklıma gelmezdi muffinleri.harika olmuş canısı.çok güzeller.eminim tadı harika.ellerine sağlık.süpersin.öptüm.

elif dedi ki...

çok hoş görünüyolar. bir tanecika alabilir miyim.

limooon bazaaar dedi ki...

mrb ellerinize sağlık çok güzel görünüyor sevgilerr
www.selosafis.blogcu.com

rümeysaninrüyasi dedi ki...

günaydın ellerine sağlık canım çok güzel gözüküyor güzel haftalar
sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

enfes görünüyor ellerine saglık canım sevgiler

Gönül dedi ki...

şekerim harika olmuş elciklerine sağlık çayımı kapıp geliyorum:))) öpüyorum sevgilerimle

Feyza Fidan dedi ki...

Serapcım çok değişik bir tarif buuu, ananas kimbilir ne lezzet katmıştır..Ellerin dert görmesin canımcım,
Sevgiler...

made in funda dedi ki...

canım benim ananaslı muffini ilk kez duydum eminim muhteşem olmuş.ellerine sağlık ben bir tane alayım canım.
bu arada senin ıspanaklı poğaçandan yaptım birazdan yayınlayacağım canım.tarif için çok çok teşekkür ederim.öptüm seni..

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim eline saglik.
Sevgiler.

nagehan dedi ki...

Serapcım o nefis muffinle olmuş öyle, canım ellerine sağlık....

Sevgiler
Nagehan

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Bayılıyorum muffinlere... Yemesi kolay sunumu şık... Ellerine sağlık Serapcığım...

Sevgiyle...

sadiye dedi ki...

şu an dişim sancı yapmıyo ben ne yaptım biliyomusun koştum markete kendime bi tane büyük acılı doritos aldım yani bu kadar fırsatçı olunur hemen koştum markete düşün. inşalah yiyebilirim
ilgine teşekkürler
sevgiler

sadiye dedi ki...

EVET YEDİM ARTIK AĞRIYABİLİR
şimdi akşamlarısık sık ağrır sancısı durduğu gibi fırlıyorum eşim ne oldu diyor diyorum aha sancı durdu hemen yemek istediğimi yiyim. çikolatam elimde diş ağrısı çekerim sancısı durduğu gibi çikolata cup içeri. bazen eşim diyor yani bir insan ancak bu kadar fırsatçı olur :)çikolata elinde ağrı geçiyor hemen yiyorsun
ee ne yapim diş acısı bana acımıyor ben niye ona nezaketli olayım değilmi aama canım haksızmıyım

ebrulitatlar dedi ki...

Serap'cım uğramayalı nefis tarifler vermişsin. Her zamanki gibi süperler. Kekten aldım bir tanecik. Ellerine sağlık canım. Sevgiler, selamlar..

meleginmarifetleri dedi ki...

Serapcım arkadaşım nasılsın canım.
Muffinler harika görünüyor ellerine sağlık canım.
Öpüyorum sevgiler bay.

ÇoKeMeL dedi ki...

serapcım öncelıkle benı merak ettığın için tesekur ederım :):) bu ne demekse :))
ananaslı mufınlerıne gelecek olursa çok değişik bır mufın tarzı.. hıc denemedım bu sekılde. ama lezzetınden hiç suphem yok çunku sen yaptın..ellerıne sağlık canım..öptum


emelinmutfagi.blogcu.com

keskinli dedi ki...

canim selam
serpcim süper olmus bu muffinler ellerine saglik anansda ayri bir lezzet vermistir
ya msn de hic yoksun artik nerelerdesin öptüm sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

harika olmuşlar cnm ellerine sağlık
öptüm şekerim

sadiye dedi ki...

canım çok teşekkür ederim. bu gün hiç ağrımadı arka diş sağdan ve soldaniki side çukur gibi boşalmış canıma okuyor
çikolataya gelince eşim de çok şaşırıyo ağrısı durduğu gibi fırlıyorum mesele birşey yerken acıyor sancısını çekiyorum acı durduğu gibi yarım bıraktığım şeyi anında atıyorum ağzıma o bu durumumu çok seviyor :)
çok sağol ya bu kadar yakından ilgilendiğin için sevgiler canım

Adsız dedi ki...

hadi pikniğe gidelim :)
sadiye

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık Serap hanım,nefis görünüyor.Oğlum bayılır Ananas ve keke.İkisini birleştirmek güzel olmuş.En kısa zamanda deneyeceğim.İyi geceler Özlem...

Adsız dedi ki...

merhaba hayırlı cumalar ve de iyi haftasonları diliyorum sevgilerimle

sadiye dedi ki...

selamlar :)

sadiye dedi ki...

ozaman gel hızlıca pikniğe gidelim :)

Adsız dedi ki...

Canımcım,
Nefis muffinlerin beni çıldırtmak istercesine bakıyor; bugünlerde tatlı aşeriyorum yine:))
ellerin dert görmeye gülüm, hayırlı cumalar ve mutlu haftasonları olsun sana...
öptüm:))

Adsız dedi ki...

CANIM YAAA.ARAYI BU KADAR UZATMA.GELİYORUM GİDİYORUM TARİF YOK.HADİ BE GÜZELİM.BEKLİYORUM NEFİS TARİFLERİNİ.ÖPTÜM BİTANEM.HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.

Adsız dedi ki...

Etkinliğimize katıldığınız için çok teşekkür ederim.Harika tariflerinizle etkinliğimizi şenlendirdiniz.Etkinliğimiz yarın sona eriyor.Yarın akşama kadar tariflerinizi bekliyorum.Bir etkinlik biterken yeni bir etkinliğim başlıyor.Ye # 34 bulgur etkinliği.Etkinliklere sürekli benim ev sahibi olduğumu düşünmeyin sakın.Porselen demlik çay etkinliği ev sahibi olmam salata yarışmasında ki birinciliğimden dolayıydı.Yarışmanın ödülü etkinlikte evsahipliği yapmaktı.Bulgur etkinliği ise bir sene öncesinden 2008 mayıs ayında evsahipliği yapacağım belli olmuştu.Yani bir yıldır bulgur etkinliğini bekliyordum.Sizleri YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİNE mutlaka bekliyorum.Bulgurla yaptığınız bir tarifi yayınlayıp,başlığına YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİ yazıp,etkinliğin benim sitemde olduğunu belirtmeniz yeterli.İster bana yorum yazabilirsiniz,istersenizde ye34bulgur@hotmail.com adresine adınızı,bulunduğunuz şehri,tarifinizin adını,sitenizin adresini göndererek katılabilirsiniz(Lütfen yorumlarda da bunları belirtin).Pazartesi tarifleri yayınlamaya başlıyorum.26 mayıs son katılım demiştim.Önceki etkinlikten dolayı bu etkinliğimizi fazla tanıtamadım.Bu yüzden tarifleri yayınlamaya başladığımda da gönderebilirsiniz.Bir ricamda etkinlik banner ını eklerseniz sevinirim(ekleyenlere çok teşekkür ederim).Böylelikle etkinliğimizden daha fazla arkadaşın haberi olur.Pazartesi görüşmek dileğiyle.Hepinizi bekliyorum.

Adsız dedi ki...

Canim benim çoook optum iyi pazarlar serabima.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Tuğba dedi ki...

Merhaba Serapcım,

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 24
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
• Akşam üstü sohbetine gelen dostlara
• Hanımlarla yapılan günlere
• Beş çayına gelen misafirlere
• Herbiri birbirinden lezzetli tarifler..

26 Mayıs 2008 (pazartesi) -- 8 Haziran 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 24 bende yani http://www.keyiflimutfagim.com/ da düzenlenecektir..
Tüm arkadaşlarımın katılımlarını bekliyorum.


AYRICA :
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yagmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey
• adınızı
• sitenizin adresini
• dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
• tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.