27 Aralık 2009 Pazar

TAZE FASÜLYE TURŞUSU KAVURMASI



















Benim bayıldığım bir lezzettir..

Canım anneciğim fasülye turşusunu yapar sağolsun banada kavurması kalır:)
Turşu özellikle acılı olunca lezzeti artıyor vede tabi birde anne eli değdiyse yemede yanında yat:)


FASÜLYE TURŞUSU KAVURMASI
Malzemeler
Taze Fasülye turşusu
Kuru soğan
Sıvıyağ
Tuz 
Pul biber

Yapılışı
Önce sıvıyağ kızdırılarak piyazlık doğranmış soğan ilave edilerek soğan kavrulup fasülye turşusu ilave edilir tuz,pul biber eklenir(tuzunu ve acılığını kontrol edip öyle ekleyiniz turşu acıysa eğer pul biber isteğe bağlı konmalıdır) iyice kavrulduktan sonra ocaktan alınıp servis edilir..
Afiyet olsun..  

15 yorum:

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Hımmm nefis görünüyor bayıldım...Ben hem turşusunu hem de kavurmasına bayılırım...eEllerine sağlık canım...
Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ah ne severimmm Serap'cığııım :))

Baharcicegi dedi ki...

Buldun annenin tursusunu tabki cok lezzetli olur,yoksa türkiyedenmi getirdin bildigim kadariyla annecigin türkiyede
bende trabzonlu arkadasimda yemistim nefisti
güzel bir hafta dilerim

sevimlimutfak dedi ki...

Bir komşumda yemişyim, tadını hala unutamadım. Resmini görünce canım nasılda çekti. Ellerine sağlık. Sevgiler...

iremlemekanlar dedi ki...

Serapcım sizdede karadenizlilik var demekki ...ellerine sağlık anneciğininde.. Ben ilk gördüğümde buda yenir mi dedim açıkcası sonra yedikten sonra bir tabak daha alabilirmiyim dedim:)) sizede afiyet olsun.

Şengülce dedi ki...

Kızım turşuyu çok severim helede kavurması yanındada domatesli bulgur pilavı ayyyyy yazamıyorum annem ellerine sağlık..sevgiler..

hdidem95 dedi ki...

anneciğininde seninde ellerine sağlık canım afiyetler olsun öptüm sevgiler

nanekokusu dedi ki...

serapcım fasulyenin her türlüsünü severek yerim ellerine sağlık.
yeni yılını kutlar ailenle birlikte nice sağlıklı senelere canım selamlar

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlık bloğunuza bayıldımm banada beklerim mutlu yıllar sevgilerimle...

Arzu'nun Güncesi dedi ki...

Karadeniz'de çok yapılır ve çok sevilir, çünkü tadı süper olur :) Turşu kavurması bazılarına tuhaf geliyor ama yedikten sonra fikirler değişiyor. Ellerinize sağlık

Leyla Poyraz dedi ki...

Canım benim turşu kavurmasını bizde çok yapar ve severek yeriz...benimde canım Annem köyde fasülyeyi kendi eker sonra toplar turşusunu, konservesini bol bol yapar.. kışında bizlere getirir..Anneciğininn ve senin ellerine sağlık..sevgiler..

Leyla Poyraz dedi ki...

aaa bide..benim resimler bölümünde bakarsan köy resimlerini görürsün canım..tekrar sevgiler..öpüyorum

Unknown dedi ki...

Ah ah bide monitörden yense ne güzel olurdu.

anneminkizıyim dedi ki...

Hiiim harika,
ellerine saglik canim...
Harika bir lezzet tarifi, sevgiler....

Leyla dedi ki...

Bu aralar turşu kurma mevsimi olduğundan herkes turşu kuruyor. Bu tarif işime yarayacak. Teşekkürler...