22 Haziran 2009 Pazartesi

NİŞASTALI POĞAÇA



















Sevgili
Banu da nişastalı poğaçayı görünce denemek istedim gerçekten nefis oldu kıyır kıyır mutlaka denemelisiniz,kendisine çok teşekkür ederim...

NİŞASTALI POĞAÇA
Malzemeler:
1Yumurta
1/2 Su bardağı sıvıyağ
1/2 Su bardağı yoğurt
1Su bardağı nişasta
125 gr.Tereyağı (oda sıcaklığında yumuşamış)
1Paket kabartma tozu
1Tatlı kaşığı tuz
Alabildiği kadar un

İçine:
Beyaz peynir
Maydonoz

Üzerine:
1Yumurta sarısı
Susam veya çörekotu

Yapılışı:
Bütün malzemeler karıştırılıp yoğrularak yumuşak bir hamur elde edilir..
Hamurdan parçalar koparılarak yuvarlanıp ortası açılır iç malzemesinden konulup istenilen şekilde kapatılır yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizilir, yumurta sarısı üzerlerine sürülüp çörekotu veya susam serpilerek önceden ısıtılmış fırında pişirilir..
Afiyet olsun..

25 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

afiyetler olsun serapcığım..
çok güzel bir tariftir, çok çok haklısın canım..
sevgiler..
iyi haftalar.

Pembe Tatlar dedi ki...

Hayırlı geceler canım...
Ellerine sağlık nefis gözüküyor mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

çok değişik ve güzel poğaçalar.denemek lazım.harika görünüyor.ellerine sağlık canım benim.öptüm.

Baharcicegi dedi ki...

gece gece kokusunu aldim pogacalarin,nisastayla degisik olmustur lezzeti,görüntüsü enfes olmus
ellerine saglik canim cok öpüyorum

keskinli dedi ki...

serapcim kiyir kiyir lezzetleri cok severim bugün deniycem bu tarifi ellerine saglik sevgiler

Leyla Poyraz dedi ki...

canım poğaça harika görünüyor..çayımın yanına 1 tane aldım..ellerine sağlık..sevgiler..

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canimcimm hmmm nede lezzetli olmusturr...
geciktim biliyorum fakat oglusum hastaydi ama simdi daha iyi Allah'a sukur.

sevgilerimle opuyorum canim

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ellerine sağlık canım.deneyeceğim,hiç nişastalı poğaça yapmadım.çok leziz görünüyor.sevgilerimle...

made in funda dedi ki...

BEN DE Bİ GÜN DENEMEK İSTİYORUM BU POĞAÇALARDAN.NEFİS GÖRÜNÜYOR SERAPÇIĞIM.AFİYETLER OLSUN...

Gönül dedi ki...

ah hayatım sorma intikamımı aldım ama o mezrucu erkandan:))) çok teşekükr ederim güzel düşüncelerin için ....ayrıca desteklerin içinde sonsuz teşekkürler...çok öpüyorum sevgilerimle

meleginmarifetleri dedi ki...

Hiç nişastalı denemedim aklımda olsun.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Cok nefis görünüyorlar, ellerine saglik canim.

Ayse Pamuk dedi ki...

İçine nişasta giren herşey çok güzel oluyor eminim poğaçada çok lezizdir ellerine sağlık

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

Hayırlı kandiler.Rabbim tekrarına erdirsin İnşallah.

Gönül dedi ki...

:)))) haketmişti bacım eden bulur:)))) çok öpüyorum sevgiler

kirazdünyası dedi ki...

nefis görünüyorlar,diyette olmasam hepsini bitirirdim :))

ellerine sağlık canım....

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

ellerine saglik Serapcigim nefis gorunuyor.Canim regaip kandilini ve uc aylarini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.
Bu hayirli gecede tum dualarimizi Rabbim kabul eder insallah.
SEVGİLER.

gelincik dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor ellerine sağlık bende deneyi düşünoyum teşekkürler

Yaren dedi ki...

Ne güzel görünüyor pogacalar,nefisss,ellerine saglik Serapcim.Güzel bir hafta sonu diliyorum,sevgiyle kal.:)

iremlemekanlar dedi ki...

afiyetler olsun ellerinize saglık serapcım bu nasıl güzel poğaçalar böylee nişastalısını ilk defa duydum ama 10 üzerin den 10 sevgilerlee

Sevil Altunel dedi ki...

canım arkadaşım yokluğumda bloğuma bıraktığın şifa mesajınla verdiğin güç için çok teşekkür ederim.yine harika marifetler ve lezzetler yaratmışsın.ellerine sağlık.her şey gönlünce olsun..sevgiler..

Adsız dedi ki...

Merhabalar.. kullandığınız nişasta buğday mı? mısır mı? denemek istiyorum.. sevgiyle kalın...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Sevgili Adsız ziyaretçim böyle hitap etmektende hoşlanmıyorum tuhaf oluyor keşke isminizi yazsaydınız:)....Nişastayı sormuşsunuz farketmez hangisi olursa olsun herikisiylede yapabilirsiniz..Ziyaretiniz için teşkrler herzaman beklerim sevgiler..

Zeynep dedi ki...

Tımam:) bundan sonra yazarım. Burda takıldım kaldım.. Tarifleriniz çok güzel.. Bazı tariflerinizi izninizle alıyorum. Paylaşım için çok teşekkürler. Sevgiler.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Çok teşkr ederim Zeynep hanım adsız yazmak zorunda kalmadım bu defa:)))
Tariflerimi beğenmenize sevindim izin ne demek paylaşım için burdayız tabiki alabilirsiniz:)
Sormak istediğiniz başka şeylerde olursa ben burdayım:)Yorumlarınızı bekliyorum...Sevgiler..