16 Mayıs 2010 Pazar

ENDONEZYA USULÜ KÖRİLİ TAVUK

























Bu lezzetli yemeğin tarifi  sevgili  Devletşah'tan...Değişik lezzetleri denemeyi seviyorsanız mutlaka denemelisiniz ben çok beğendim...
Denemek isteyenler için belirtmek istiyorum tarifteki hindistan cevizi sütü büyük marketlerde kutularda satılıyor(bu hindistan cevizinin içindeki suyu değil )

ENDONEZYA USULÜ KÖRİLİ TAVUK
Malzemeler
2Adet tavuk göğsü
1Su bardağı hindistan cevizi sütü
1Tatlı kaşığı köri
1Yemek kaşığı limon suyu
1Tatlı kaşığı şeker
100ml.Krema
Tuz
Sıvıyağ


Yapılışı
Küp doğranmış tavuk göğsü az sıvıyağda sotelenir pembeleşirken köri,şeker,tuz eklenip karıştırılır.İyice pembeleşen tavuğa hindistan cevizi sütü ve limon ilave edilip suyu azalana kadar pişirilir.Kremada eklenip koyulaşana dek pişirilir..
Afiyet olsun.. 

9 yorum:

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

değişik bir tarifmiş.ellerine sağlık sevgiler.

Gönül dedi ki...

köriyi bende tavuğa çok yakıştırırım ellerine sağlık hayatım nefis olmuştur eminim...sevgilerimle öpüyorum

sevimin sayfasi dedi ki...

mmmmhhhh, cok lezzetli görünüyor...
ellerine saglik canim

Yaren dedi ki...

Ben degisik tarifler denemesini seviyorum,görüntü olarak benzer bir tarif yapmistim ama icindeki malzemeler biraz daha farkliydi.Ellerine saglik bu seklinide denemek isterim.Güzel bir hafta diliyorum,sevgiyle kal:)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
bende de körili bir makarna salatasi var, ne tesadüf olmus ama dimi??

Aslina bakarsan benim canim da böyle birseyler cekiyordu, yani sicak yemek acisindan, bu tür lezzetleri cok severim, ellerine saglik diyorum.

Sevgiler

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Merhabalar,
Ayşe Yaman'ın sponsorluğun da yaman etkinlikler çerçevisin de KREM ŞANTİLİ TATLILAR aktivasyonunu bu ay ben üstlendim. Krem şantili tüm tatlıları sayfamda paylaşabilirsiniz. Katılım tarihi 15 Mayıs-15 Haziran arası olacaktır. Sizde davetlimsiniz. Ayrıntılar için mutfaktayimm.blogspot.com adresim den bana ulaşabilirsiniz. Nefis tarifinizi ve fotoğrafınızı bekliyorum...
Sevgiler...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim ellerine saglik,degisik olmus,bende hindistan cevizli kremali sutu tatlilarda kullaniyorum bir keresinde tavukla denedim ama hosuma gitmedi...degisik geldi,aslinda alismak lazim demi ama,nefis yapmissin,opuyorum seni.

keskinli dedi ki...

gercekten degisik bir tarifmis serapcim ellerine saglik sevgiler öptüm....

hdidem95 dedi ki...

değişik bir tarif serabım ellerine sağlık canım öptüm sevgiler