8 Nisan 2009 Çarşamba

SMART BLOGGER ÖDÜLÜM:)


Herkese merhaba:)
Beni çok mutlu eden bu değerli ödül benim canım güzel kalpli arkadaşım SADİYE tarafından bana verildi kendisine çok teşekkür ediyorum seni seviyorum sadoşum:))

Bu ödüldede uyulması gereken kurallar varmış,

1.Ödülü verenin linkini yayınlamak
2.Ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek
3.Bu ödülü verdiğin blog sahibinin linkini vermek

Şimdi sıra geldi hiç sevmediğim kısma bu ödüle bütün arkadaşlarım layık ama mecburen birkaç isim yazmak zorundayım:(

SEVİL ALTUNEL

MUTFAKTAKİ ZAMAN

BAHAR ÇİCEĞİ

DEFNEYLE BİRLİKTE

Herkese sevgiler...

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmmmm tebrik ederim kocaman sevgiler...

mutfaktakizaman dedi ki...

tebrik ederim canimcim bu mutluluga benide ortak ettigin icin coook ama cokk tesekkur ederim inanasim gelmedi desem abartmis olurmuyum:))
bende gereken neyse yapicam canim opuyorumm

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

canım tebrikler .ödülün hayırlı olsun canım.sevgilerimi bırakıyorum.

made in funda dedi ki...

canım benim.ödül için tebrikler.ayrıca beni de çok mutlu ettin.sağol..sevgiler..

sevimin sayfasi dedi ki...

canim benim ödül icin tebrikler
öpüyorum...

sadiye dedi ki...

canım kocaman bir merhaba

HÜLYA dedi ki...

tebrikler canım . ödülün hayırlı uğurlu olsun...sevgiler

memlekettnen sana kocaman öpücükler

rümeysaninrüyasi dedi ki...

tebrik ederim canım ödülün hayırlı olsun
hayırlı cumalar sevgiler

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ödülün hayirli olsun, sevgiler...

keskinli dedi ki...

canim
ödülün icin tebrikler sevgiler öptüm iyi hafta sonlari

fatos-mutfakveben dedi ki...

canım benım guzel yorumun için tesekkur edıyorum..
opuyorum cok..
sevgiler..

Sevil Altunel dedi ki...

CANIM SERABIM BU ÖDÜLE BENİ LAYIK GÖRDÜĞÜN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.SEVGİLERİMLE..