19 Ekim 2008 Pazar

SİMİT KURABİYE VEE TEKRAR SOBE:)
























Bu kurabiyelerin tarifi canım arkadaşım
ARZU 'dan.. ben tarife mahlep ilave ederek yaptım, ARZUCUĞUMUN bütün tarifleri gibi bu kurabiyelerde çok lezizdi,tarif için kendisine çook teşekkür ederim...

SİMİT KURABİYE
Malzemeler:
1Paket Yumuşak margarin(250gr.)
1Çay bardağı sıvıyağ
1Çay bardağı yoğurt
1Yumurta(akı üzeri için ayrılacak)
1Paket kabartma tozu
1Çay kaşığı tuz
1Tatlı kaşığı mahlep
Aldığı kadar un
Üzeri için: bol susam

Yapılışı:
Hamur için olan malzemeler karıştırılıp yoğrulur ve yarım cm. kalınlığında açılıp kalıpla veya bu şekil kalıbınız yoksa normal yuvarlak kalıpla kesip ortalarındanda bir şişe kapağıyla kesip çıkarabilirsiniz böylece simit şekli verilmiş olur,hazırlanan simitler önce yumurta akına sonrada bol susama bulanıp yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizilir önceden ısıtılmış 180 dereceli fırında hafif üzerleri kızarana kadar pişirilir..
Afiyet olsun..

SOBEEE:)
Canım arkadaşım
CEYDA beni sobelemiş hatta sadece beni sobelemiş:) çok mutlu oldum canım çok teşekkür ederim cevaplamaya çalışayım..

İSMİNİZ:Serap

NERELİSİNİZ:İzmit

YAŞADIĞINIZ YER:Almanya

MESLEĞİNİZ:Ev hanımı

HOBİLERİNİZ:Kitap okumak,fotoğraf çekmek,mutfakta yeni lezzetler denemek özelliklede pasta yapmak:) ,şiir yazmak,pc de yeni şeyler öğrenmek ve elişlerim tabiki:)

EVLİMİSİNİZ:Evet

KAÇ ÇOCUĞUNUZ VAR:Malesef yok:(

EN SEVDİĞİNİZ YEMEK:Yemek ayırmam pek herşeyi severim:) ama hepsinin başında mantı geliyor:)

EN SEVDİĞİNİZ TATLI:hepsi:) aşure ilk sırada..

SEVDİĞİNİZ MÜZİK TÜRÜ:Biraz klişe olacak ama kulağa hoş gelen her tür müziği severim..

NERELERE GİTMEK İSTERSİN:Öncelikle canım türkiyemin her köşesini görmek isterim..Uzak doğuya gitmek isterdim..

Herkese kucak dolusu sevgiler..

22 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar canım simitler harika olmuş.ellerine sağlık.benim çocuklarında bayıldığıu bir lezzettir.güzel bir pazar diliyorum sevgilerimle nilgün

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık bitanem nefis olmuş bizim ev halkıda çok sever bu simitleri hatta şu anda yiyerek sana yazıyorum:))) nefis görünüyorlar canım benim.....



lezzetmutfağı...

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Serabım kurabiyeler nefis olmuşlar hayatım. miss gibi mahlep kukousu buralara kadar geldi sanki :)Ellerine sağlık.Öpüyorum seni...

pelince dedi ki...

Serapcım hem seni daha yakından tanımış oldum hemde bu lezzetli kurabiyeleri görmüş oldum..
Ellerine sağlık..

Sevgiler..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Serabim ellerine saglik susamli kuabiyelerin sahane olmuslar,bol susamli bende çok seviyorum...
Sobenin sayesinde de seni ayrica daha güzel tanimis oldum,çok iyi oldu...
Iyi pazarlar balim,öptüm...

Adsız dedi ki...

Simit kurabiye harika.
Sobenide zevkle okudum sizi tanımış oldum.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım valla muhteşem olmuş ellerine sağlık ben tabağı aldım çayımın yanına,sobeler sayesinde birbirimizi daha yakından tanıyoruz öptüm canım...

made in funda dedi ki...

simitler şahane olmuş.ellerine sağlık canım.sobe cevaplarınla da seni daha yakından tanımış olduk..sevgiler...

made in funda dedi ki...

simitler şahane olmuş.ellerine sağlık canım.sobe cevaplarınla da seni daha yakından tanımış olduk..sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

bayılırım kurabiyeye,ellerine sağlık canım,enfes görünüyor...
sevgiler

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

canım benim.harikasın.bu kurabiyeler benim 1 numaralı tuzlu kurabiye tarifimdir.mahlepli olanda var ama bu daha çok seviliyor bizim evde.nefis olmuş canısı.deneyip, beğenmene çok sevindim bitanem.ellerine sağlık.afiyetler olsun.RABBİM size en kısa zamanda bir melek göndersin inşallah.öptümmm.

Baharcicegi dedi ki...

citir citir bol susamli nefis görünüyor,yanina caylar benden simitler senden, güzel bir sobetle nede güzel yenir,eline saglik canim.
güzel sicacik bir hafta dilerim

ceyt dedi ki...

serapcım cevapların için teşekkür ederim canım.simitler harika ellerine sağlık.bu arada blog arkadaşlığı ödülümde sende varsın birtanem.seni tanımak çok güzel.öpüyorum kocaman..

Damak Tadı dedi ki...

Simit kurabiyeler çok nefisler..Yanında çay olunca değmeyin keyiflere..)Ellerine sağlık!!

Sobeni zevkle okudum..Seni biraz daha yakından tanımak benim için keyif verici idi..))Teşekkürler!!


Sevgiler..

nazardeğmesin07 dedi ki...

harikasınız maşallah arkadaşlık ödülünüz içinde tebrikler arkadaşım sevgiler

nil-nennenmutfakta dedi ki...

SERABIM ...Günaydın şekerim :)
Ödülün için tebrikler kocaman kocaman öpüyorum seni...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Mini mini simitler çayla ne güzel yenir... Ellerine sağlık Serapcığım... Bir ara benim sayfama uğrarsan sevinirim... Sımsıcak sevgiler...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Ellerine sağlık Serapçığım,kurabiyeler nefis...ben de aşureye bayılırım,hele de annem yaptıysa:-)))sevgilerimle...

hdidem95 dedi ki...

CANIM SANA BİR HEDİYE ÖDÜLÜM VAR BLOĞUMDA KABUL EDERSEN SEVİNİRİM SEVGİLER

Adsız dedi ki...

canım cok nefıs gorunuyor ellerıne saglık sevgılerımle..

Adsız dedi ki...

Canim Arkadasim nefis kurabiyeni tatmistik sende cok güzeldi herkese tavsiye ederim...
Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

serapcigim canim kurabiyelerin herzamankiler gibi nefisss olmus ellerine kollarina saglik canim sobe ler sayesinde arkadaslarimizi tanima firsatimiz oldu:)
ayrica odul icinde tebrik ediyorum.
dostluklar arkadasliklar hic bitmesin.

canim kocaman opuyor sevgilerimi gonderiyorum.