25 Mart 2008 Salı

ISPANAKLI ÜÇGENLER



















Bu harika üçgenleri sevgili
ÖZGÜL de gördüğümden beri denemek istiyordum,iyikide denemişim kendisine paylaşımı için çok teşekkür ederim,Sayfasını ziyaret etmeyenler varsa uğrayıp hepsi birbirinden nefis tarifleri mutlaka görmeli....

ISPANAKLI ÜÇGENLER
Malzemeler:
500gr ıspanak
1çay kaşığı tuz
500gr un(yaklasık4,5-5 su badagi)
1paket dr.Oetker instant maya
1çay kaşığı şeker
2yumurta(Birinin sarısı üzeri için ayrılacak)
250gr yumuşatılmış margarin

İçine:
150gr Beyaz peynir rendesi

Üzerine:
Ayırdığmız yumurta sarısı

Yapılışı:
Ispanaklar yıkanıp çok ince doğranır 1 çay kaşıgı tuz ile ovarak suyunu çıkarılır.Süzgece alıp suyu iyice süzülene kadar bekletilir.
Un elenip maya ile iyice karıştırılır.
Tuz,şeker ve ıspanak ilave edilip iyice karıştırılır.
1 yumurta, bir yumurta akı ve margarin eklenip iyice yoğrulur.
Hamur merdane ile açılıp 7x7cm boyutlarında karelere kesilir.Karelerin ortalarına peynir rendesi koyup üçgen şeklinde kapatılır.
Yağlanmis fırın tepsisine dizilip 20dk.ılık bir yerde mayalanması için bekletilip üzerlerine yumurta sarısı sürülür, arzuya göre susam serpilip önceden ısıtılmış fırında pişirilir...
Afiyet olsun

51 yorum:

maTRakiye dedi ki...

merhabalar...

ya bunlar harika görünüyor. yani hamuru mayalayıp ıspanaklarıda içine koyuyorsun yani.. anlamışım dimi:=) gece oldu ya uykumda vardı anlamada zorluk çekebilirim. ama çok nefis görünüyor bunlar... eline sğalık canım

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar. canım ellerine sağlık yine çok güzel bir tarifle gelmişsin ellerine sağlık sen yaparsın da hiç kötü olur mu. arkadaşım bende bugün iki yeni tarif yayınladım belki bakmak istersin.
http://www.haticenintarifleri.blogcu

Aynur dedi ki...

NEFIS GOZUKUYORLAR BENDE DENEMEK ISTERIM

SERAPCIM ELLERINE SAGLIK

SELAMLAR

www.aynurdantarifler.blogspot.com

. dedi ki...

SERAPCIGIMMM BEN BUNU DENERIMDE YERIMDE YERRRR:)))
COK GÜZEL OLMUS ÜCGENLERIN CANIMMM,BENIM ICINDE YERSIN INSALLAH:)
BIR YERLERIM SISMESE BARI TATLOIM.
CANIM YORUMUN ICIN TESEKKÜRLER BITANEM,SEVGILER BENDEN.
ÖPÜLDÜN MUCUUUUUK

sekergibi dedi ki...

serabım
iyi geceler canım sen daha uyumadınmı
yersen o ıspanaklı nefis bombaları uyumazsın tabi öptüm şekercim.

Adsız dedi ki...

bakıyorum diyetteyim diye sebzeli tarifler yapıyosun.ama inan harika görünüyor.bunları bende gördüğümde çok dikkatimi çekmişti.şimdi sende görünce hatırladım.nefis olmuş hayatım.eminim tadı süperdir.görüntüsü öyle çünkü.ellerine sağlık canım benim.öptüm.

Adsız dedi ki...

muhtesemmmmmmmmmm..
valla muhtesemmmmmmmm..
kız bunları yemeye insan kıyamaz.. bakar da bakar:))
ellerine kollarına saglık serabım.. gercekten enfes olmus.. valla yutkundum:)
afiyet olsun size.. olsa yerdım valla..:) bızım ıcın de ye:)
opuyorum balımmm..
haftan guzel gecsın:))

fatostuncay.blogcu.com

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Günaydın Serabım ben geldiiim :) Ellerine sağlık şekerim yine nefis bir tuzlu tarifi olmuş....

Adsız dedi ki...

selam canım..harika bir tarif..hem ıspanaklı hemde de çok şık..eline saglık arkadaşım..sevgilerimle.

meleginmarifetleri dedi ki...

Serap çok güzeller..
ellerine sağlık canım sevgiler byy.......

sarımutfak-hande dedi ki...

canım nefis görünüyorlar eline sağlık eminim tadıda nefistir
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım benim becerikli arkadaşım vallahi bende bayıldım bu ıspanaklı üçgenlere.Üçgen beşgen farketmez ben yerim bunları.Öptüm seni canım.....


lezzetmutfağı....

Adsız dedi ki...

Hıc tatmadığım poğaca tarzı bı ama göruntu o kadar hosuma gıttıkı anlatamam. ıspanağı çok severımde benım ufaklık yemıyor sanırım poğacanın içinde anlamıyacak :) ellerıne sağlık canım çok güzel olmus gercekten deneyeceğım...

kostebeklerı beğenmene hatta denemene çok memnun oldum benden bıle guzedl yaptığına emınım canım merakla beklıyorum :)

güzel bır hafta dılerım canım
emelinmutfagi.blogu.com

Adsız dedi ki...

serabim eline saglik bir tanem, ne guzeller bu ispanakli uçgenler bayildim harika yapmissin bir tanesi nefis olmus, opuyorum seni

Adsız dedi ki...

canimcim ellerine saglik ispanakli uckenler nefis gorunuyor
eee sen yaparsinda kotu olma ihtim varmi hic:))
kocaman sevgiler birakiyorum sana


www.yenitadlar.blogcu.com

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Serap'cığımmm,

Ben Cuma günü ziyaretine gideceğim ıspanak sever arkadaşıma yapmaz mıyım? Elbette yaparım:)))

Ellerine sağlık canım benim,

Sımsıcak sevgiler...

Ayse Pamuk dedi ki...

Ay ne değişik olmuş onlar pekde havalılar ellerine sağlıkkk aldım bir iki tane:)

Adsız dedi ki...

canımmmm görüntün şahane.emeğine sağlık.ıspanak alaym ben de yapacağım.bu lezzet kaçmazzz.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhaba canim, basagligi dileklerin icin cok tesekkürler, Allahim cümlemizin gecmisine rahmet etsin, sevgiler....

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim bu tarif süper ya.
Acaba hazir buzlu ispanakta olurmuki Serapcigim.
Eline saglik canim,sevgiler.

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Ellerine sağlık canım harika görünüyor.

Sevgiler...

Serpil dedi ki...

Harika görünüyoelar en kısa zamanda ilk gelen misafire denemek lazım. ellerine sağlık:))

Gönül dedi ki...

canımmm ne harika olmuş bu böyle bayıldım valla...hemen denememm lazım:))) sevgilerimle öpüyorum....

Adsız dedi ki...

Merhaba serap'cım
Ellerine sağlık canım nefis görünüyor. Bende görmüştüm Özgülün sayfasında yapıcaklarım arasında.Sevgiler selamlar....

uygarimizlahayat dedi ki...

Hımmmmmmm harika görünüyor bunlar, şekilleri de harika olmuş, ellerine sağlık serapcım...

SİBELL'CE dedi ki...

off abla nediyim bn sana ne şahane bir görüntü bu böyle bi tanem bnm ..o güzel minik ellerine sağlık gerçekten bayıldım .neyse zayıflıyalım hak edelim kesin yapıcam bunu off ne leziz bişydir kim bilir enişteme sormalı..:))

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

SERAPCIĞIM MİNİ BÖREKLER NEFİS GÖZÜKÜYOR... YEŞİL YEŞİL BAKIYORLAR EKRANDAN :))

ANKARAYA YOLUN DÜŞERSE SENİDE TANIMAK İSTERİZ...

SICACIK SEVGİLER...

sevilay mutfakta dedi ki...

selam
ıspanaklı üçgenleri ben de yapıp bloğumda yayınlamıştım.
gerçekten çok güzel oldular
ellerinize sağlık

şengül dedi ki...

serap çokkkkkkkkkkkkkkkk güzel gözüküyor bende deneyeceğim mutlaka ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Selam canımcım,
Ellerin dert görmesin yine nefis bir tarif , yine nefis lezzetler çıkarmışsın ortaya...:)))
Az kaldı tatlım, işleri toparladım sayılır, dönünce görüşürüz yine...öpüyorum çok seniii sevgilerimle

Aynur dedi ki...

bugun arkadasa senden bahsediyodum kulaklarini cinlattik::)) blogunda sevgililer gununde pasta vardi ya onun uzerine konusuyordukda :)

iyi geceler canim

. dedi ki...

Serapcigimmm cok tesekkür ederim canimmm,allah razi olsun.
Ilk denememdi nasil sonuc alacagimi bilmiyordum ama,gözümü kapayip girdim mutfaga.
Canim valla sorun benim kafamida karistirdi???
Ne gibi katki maddesi???Insallah aklima gelen deyildir!!!
Ama su an evde marschwollows yok ilk firsatta bakacagim serapim,sana bilgi veririm.Canimmmm.

Yaren dedi ki...

Serapcim harika görünüyor,cok begendim.Bende bunu yesimde görmüstüm,not almistim yapmak icin,ama tamda emin degilim acaba ayni tarifmi.Harika görünüyor canim ellerine saglik,sevgiyle kal.

Leyla Poyraz dedi ki...

Serapcım ellerine sağlık inanılmaz görünüyor.ıspanağın girdiği her yemeğii ailecek çok severiz.. mutlaka enkısa zamanda denemek istiyorum.
Serapcım bir tane alabilirmiyim lütfeeeenn..

Adsız dedi ki...

Ayy canııım bu üçgenleri ben
yemezmiyim..Nefiiiss kokulu sıcacık
üçgenciklere bayıldım,Çayın yanında
bunlar nede güzel keyfe dönüşür..
Serabım ellerin dert görmesin
Öptüm canımın içiiiii...

Feyza Fidan dedi ki...

Serapçımmm, gerçekten enfess görünüyor bu üçgenler, tadıda kesin muhteşemdir, ellerin dert görmesin canımcım,
Sevgiler...

. dedi ki...

serapcigimmm bilgilerin icin tesekkür ederim;ilk firsatta sana yazarim tatlim.:)))

Adsız dedi ki...

canımcım,

yine ben ama bu kez döndüğümü haber vermeye geldim..güzel bir gece geçirmeni diliyorum tatlım sana, ıspanaklılardan keşke bir lokmacık da alabilseydim:)))
öpüyorum seni canım sevgilerimle

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Serap'cim,
bu ispanakli ücgenleri bende görmüstüm Özgül'ün sayfasinda, icinde ispanak olmasi da cok iyi isabet olmus, bende cok severim. Ellerine saglik diyorum arkadasim, nefis görünüyorlar.

Selamlar ve öptüm..

hdidem95 dedi ki...

canım ellerine sağlık herzamaki gibi süper bir tarif öptüm sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

canım çok lezzetli görünüyor ellerine saglık kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

Günaydın canımcım,
Bugün evdeyim , kargo bekliyorum o yüzden yazabiliyorum...Şahane ıspanaklılar da bana gülüyorlar...Sayfan muhteşem gülüm yaa; hepsi yüzüme gülüyorlar..Sen yine balık yapsan yaaa:)) dayanılası gibi değil...
Serap ım bir şey soracağım sana..Benim çok tatlı bir ablam var, hayat tasarımı gülşen abla; antalya da plaj işletiyor .benden güzel ve değişik tatlı tarifleri istedi müşterileri için..Ben de iki üç tane emin olduğum,çok beğenilen tarifimin adını verdim...Araştıracağıma söz verdim.Biliyorum sen de çok güzel şeyler vardır ama inceleyecek zamanım yok, varsa bana yazabilir misin canımcım zahmet olmazsa? ileteyim kendisine...
çok öpüyorum bitanem hayırlı cumalar dilerim...:)))

Sevil Şahin dedi ki...

10 nisan 2008 tarihine kadar engüzel pasta yarismamız var katılırmısınız.ayrıntı http://birdemliksohbet.blogspot.com TÜM ARKADAŞLAR Davetlidir. HayırlıCumalar

ss dedi ki...

ellerinize sağlık milföy gibi duruyor ama öyle değilmiş ıspanaklı hamur işlerini çok severim..

Adsız dedi ki...

Selam hamurun açılmış kalınlığı ne kadar olacak .tşk ederim
oya

Ilker Erdem dedi ki...

Sevgili Serapcigim cok degisik ve guzel bir tarif ellerine saglik canim. Sevgiler

sadiye dedi ki...

günaydınlar
şunu söylemeliyim ki ıspanaklı üçgen görünüş itibariyle tam not alır görenlerden. Eminim ki tadı da öyledir. Ellerine sağlık.
Çaya bizi çağırırsan artık bundan yaparsın. Ispanağı dondurucuda sakla sonra ıspanak yok diye mağzeret bulma :)
sevgiler

nurmutfakta dedi ki...

mmmmmm nefis en kısa zamanda denicem..ellerinize sağlık

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Sevgili Nur ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşkr ederim herzaman beklerim kocaman sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık.Ispanağı çok severim,o yüzden ilgimi çekti.Çok güzel görünüyor..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Sevgili Esra hoşgeldin çok teşkr ederim sevgiler:)