30 Eylül 2008 Salı

İYİ BAYRAMLAR

28 yorum:

Adsız dedi ki...

Küskünlerin barıştığı, sevenlerin biraraya geldiği, rahmetle ve şefkatle dolu günlerin en değerlilerinden olan Ramazan Bayramınız kutlu olsun.

optum serabım..
bayramın guzel gecsın ınsallah:)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Rabbim hayırlı huzurlu bayramlar nasip etsin inşallah..

Baharcicegi dedi ki...

canim senin ve ailenin bayramini kutlar daha nice bayramalara sevdiklerinle gecirmeni dilerim.
Burda bayram is günene denk geldigi icin fazla neseli gecmez ama neyleyelimki gurbettteyiz
iyi bayramlar

ebruakin dedi ki...

Selamlar Serap'cım,
Sana da sevdiklerinle birlikte çok mutlu bir bayram dilerim canım.
Herşey gönlünce olsun.
Kocaman öpücükler...

elma şekeri dedi ki...

şєкєя tα∂ıη∂α ηi¢є вαуяαмℓαяα

Adsız dedi ki...

ben senın bayramını kutlamıstım zannedersem serabım ama bı daha kutlayım..
hayırlı bayramlar canımmm..
cok opuyorum sevgiler:)

şengül dedi ki...

Tüm yürekler sevinç dolsun, umutlar gercek olsun,acılar unutulsun,dualarınız kabul ve bayramınız mübarek olsun.

Adsız dedi ki...

Canım Serabım..Özledim vallaa..
En güzel bayramlar senin olsun..
Bayramın mübarek olsun!!
Canımın içiiii..

Adsız dedi ki...

bayramınızı kutlar sağlıklı ve mutlu daha nice bayramlar dilerim
sevgiler
www.anilarvemutfagim.blogcu.com

ceyt dedi ki...

serapcım, bayramını kutlar sağlık mutluluk esenlik dolu günler dilerim canım.
sevgiler...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

saol canim senin ve aileninde bayrami mübarek olsun ...

sicacik sevgilerimle...

ebrulitatlar dedi ki...

Serap'cım iyi bayramlar dilerim. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Bayramin kutlu olsun canim, tüm sevdiklerinle birlikte nice güzel bayramlara insallah.

pelince dedi ki...

Serapcım Ramazan Bayramını içtenlikle kutluyorum..Şeker tadında bir bayram olsun inşallah..

Sevgiler..

Yaren dedi ki...

Serapcim bayramin kutlu olsun,her bayram sevdiklerine en güzel sekilde gecirmeni dilerim.

Adsız dedi ki...

Serap ım,
Umarım bayramın sevdiklerinle birlikte mutlu ve keyifli geçiyordur; çok öpüyorum bitanem sevgimle:)))

sefertasi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Mübarek Ramzan Bayramınızı kutlar.Hayırlara vesile olmasını Yüce ALLAH'tan dilerim.sevgiler

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, hayirli ve saglikli nice bayramlar dilerim, sevgiler....

Adsız dedi ki...

canım serapcım geçmiş ramazan bayramını kutlar her gununun bayram nesısı içinde yasamanı ve sevdıklerınle daha nıce bayramlara erısmenı dılerım canım...öpüldün...
emelinmutfagi.blogcu.com

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

iyi bayramlar diliyorum.
sevGiyle ve gönlünüzce geççen günler olsun.
NuNU

peynir hösmelimi dedi ki...

Bayramini en icten dileklerimle kutlar,daha nice bayramlar dilerim.
Sevgiler.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Sevdiklerinizle geçireceginiz güzel bir bayram dilerim...Hayirli Bayramlar...

ÖPTÜM CANIM SERABIM

Adsız dedi ki...

Geçmiş bayramın mübarek olsun canım yoğunluk nedeniyle anca geldim misafirlerim vardı... :))
Sevgiyle...

tunahan dedi ki...

Merhaba, geçde olsa Bayramızı kutlamak istedim, nice güzel bayramlara sevdiklerinizle beraber.... Tunahan TUNA

Adsız dedi ki...

selam canım
geçmiş bayramınız kutlu ve en güzel günler sizinle olsun.
guzfasulyeleri

keskinli dedi ki...

serapcim gecmiste olsa bayramin kutlu olsun öptüm canim iyi pazaralar

Damak Tadı dedi ki...

Serap'cığım,bende gecikmeli olarak bayramını kutlayıp,yanaklarından öpüyorum canım..




Sevgiler..

Adsız dedi ki...

canım hayırlı cumalar ve iyi haftasonları diliyorum.sevgilerimle nilgün