27 Kasım 2011 Pazar

SPAGETTİ KURABİYE



















Malzemeler:
140gr.Tereyağı
60gr. Pudra şekeri
1Yumurta
1Paket vanilyalı puding
200gr.Un
1Paket vanilya

Üzerine:
Marmelat(kırmızı olmalı)
Hindistan cevizi  

Yapılışı:
Oda sıcaklığında yumuşamış tereyağı, pudra şekeri,yumurta iyice birbirine yedirilip puding ve un eklenerek yoğrulur..Hamur 3-4mm açılıp bir çay bardağı veya yuvarlak bir kalıp yardımıyla kesilir.Elde edilen yuvarlaklar yağlı kağıt serilmiş bir tepsiye dizilir.Artan hamurlar bir sarımsak ezeceği yardımıyla yuvarlakların üzerine sıkılarak spagetti görüntüsü verilir..Önceden ısıtılmış 160dereceli fırında 10-12dk.pişirilir.Fırından alıp soğuduktan sonra  üzerlerine birer tatlı kaşığı marmelat koyup onun üzerinede hindistan cevizi serpilir...
Afiyet olsun... 

10 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Yani bu seker şeyi bir Elim değip yapamadım ya , hayret bana
:))
Eline saglık serapcim...

Unknown dedi ki...

iyi fikir ellerinize sağlık sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Allah'ım inan çok şaşırdım ve ilk kez görüyorum.
Çok yaşa emi harika birşey olmuş bu kurabiyeler..:))))
Ellerine sağlık canım
Bayıldıııııııım.

Gönülünce dedi ki...

Kurbişlerin şekli çok güzel olmuş ellerine sağlık arkadaşım...

Sevgiler...

buzlubadem dedi ki...

Çok orijinal olmuş :)

made in funda dedi ki...

çok değişik ve şık bir kurabiye olmuş serapçığım.ellerine sağlık...

Serap Uzun. Karakazandan dedi ki...

Nefis olmuş adaşim,ama benim sorunum var ben de sarımsak sıkacaği yok malesef. :-)
Yani almam gerekecek çünkü kurabiyeleri mutlaka deniycem. Eline sağlik cnm.

zeymurancafe dedi ki...

çok şık bır kurabıye ellerıne sağlık canım

Baharcicegi dedi ki...

Bende sende görünce yaptim ama resim cekmeyi unuttum artik bir dahaki sefere
Ben yaparken cok eglendim eminim sende zevkle yapmissindir ellerine saglik canisi kiyir kiyir nefis olmus

LeylaK dedi ki...

değişk bir kurabiye olmuş, enteresan :) ellerine sağlık Serap.

Kahve Dükkanı