21 Mart 2010 Pazar

KREATİV BLOGGER ÖDÜLÜM...
























Bu güzel ödülü bana daha çiçeği burnunda blogcu olan,yazılarını çok severek okuduğum, espri anlayışına hayran kaldığım, sünger bob aşığı olan:))  bloğunu her ziyaret edişimde suratımda kocaman bir tebessümle çıktığım sevgili arkadaşım       ARZU    layık görmüş kendisine çoook teşekkür ediyorum mutlaka arkadaşımın bloğunu ziyaret etmelisiniz diyorum...

Gelelim ödülün şartlarına:
 1.Sizi ödüllendirene teşekkür edin..
2.Sizi ödüllendirenin linkini yayınlayın...
3.Ödülün logosunu yayınlayın..
4.7Bloggeri ödüllendirin..
5.7Bloğun linkini yayınlayın..
6.Ödüllendirdiklerinzii haberdar edin..
7.Kendiniz hakkında 7ilginç şey yazın...

Hakkımda 7ilginç şey yazmam gerekiyo kural gereği ama bunu geçmek istiyorum daha önce hakkımdaki şeyleri çok yazdım ama ilginç bulunabilecek bir yanım gelmiyor aklıma şuan:)
Yine kural gereği 7arkadaşımı seçmem gerekiyor ama.....bütün arkadaşlarım okadar çok  zaman ve emek harcayarak blog yazıyorlarki  hepsi bu ödülü hakediyor bence....Sevgiler

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım tebrik ederim mutlu pazarlar
öpüyorum...

keskinli dedi ki...

canim tebrik ederim ödülün icin
ayrica alttaki kurabiylerde cok hos ellerine saglik sevgiler öptüm