9 Kasım 2009 Pazartesi

BENN GELDİMMM:)

Herkese merhaba...

Biliyorum çok ara verdim Sizleri çok ama çok özledim yokluğumda beni merak eden özleyen arkadaşlarım olmuş, canlarım benim merak etmeyin iyiyim ben, sadece benim tatil birazcık uzadı:)
Türkiyeden yeni döndüm sizden birkaç gün daha musade istiyorum sonra yepyeni tariflerle devam edeceğim..
Sevilmek özlenmek çok güzel, ne mutlu bana sizler gibi arkadaşlarım var hepinize çoook teşekkür ederim sizleri seviyorum görüşmek üzere hepinizi kocamann öpüyorum....


25 yorum:

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Hosgeldin!!!! Yeni guzel tariflerini bekliyoruz!

mutfaktakizaman dedi ki...

canim hosgeldinn;))bu ne mutluluk cok sevindimm...
cok uzun bir ara oldu ama sukur kavusturana:))

neguzel tarifler birikmistir simdi sende;))
hadi acele et artik;))

sevgilerimle opuyorum...

hdidem95 dedi ki...

canım hoşgeldin vallahi hem özledik hem merak ettik yok sana izin mizin artık haberin olsun şımardın sen:p))))şaka bir tarafa seni güzel tariflerini ve yorumlarını çok özledim serabım öptüm sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

canim hele sükür ses verdin ,bu kadar tatil olurmu bacim kac ay gittin türkiyeye
neyse hosgeldin canim artik burdasin tariflerini bekliyoruz sende resim coktur memlekette nefis yemekler yemissindir

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım hoş geldin....
İyi olmana sevindim:))

Bekliyoruz...

ceyt dedi ki...

Serapcım,hoş geldin canım.çok özledim çok merak ettim seni.iyi olmana çok sevindim birtanem.şükür kavuşturana.
öpüyorum kocaman sevgiler...

ebruakin dedi ki...

Hoşgeldin Serap'cığım.
Tariflerini bekliyoruz. :)))
Sevgiler...

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

canım hoş geldin bu kadar ara verilir mi:))) inşallah iyisindir.çok özlettin sevgilerimle.

belgin kıral dedi ki...

Ben de seni seviyorum Serap ım, hoşgeldin:)) Uğrarım yine , özledim:)))

keskinli dedi ki...

canimin ici hos geldin iyice meraktan öldük ya tadini sen cikardin bu sene vatanin vallahi
en iyisini yaptin hos geldin balim öptümmm

made in funda dedi ki...

hoşgeldin canımmmmm.

sevimin sayfasi dedi ki...

hosgeldin canim,
iyi olmana cok sevindim, kocaman öpüyorum

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Serabim hosgeldin, bende yeni geldim özlettin kendini...insallah hersey yolundadir seni ve yeni tariflerini bekliyorum optum sekercim...

Adsız dedi ki...

hoşgeldin canım baya uzun oldu ama iyi olduğuna sevindim..sabırsızlıkla bekliyorum..sevgiler.. www.missgibi.blogcu.com

ebrulitatlar dedi ki...

Serap'cım hoşgeldin. İyi olmana sevindim. Güzel tariflerinle görüşmek üzere. Sevgiler..

sarımutfak-hande dedi ki...

hoşgeldin :):)
birikmiş tariflerini sıraya koy bakalım cnm

Damak Tadı dedi ki...

Hoşgeldin canım..İyi olmana çok sevindim..Sevgiler..

Adsız dedi ki...

evine hoşgeldin umarım herşey gönlünce olur

Adsız dedi ki...

kurban bayramının cuma gününe denk gelmesini büyük bir sevinçle karşılıyor, kurban bayramınızı can-ı gönülden kutluyorum...

ALLAH\'A İYİ KUL OLMALI BÜTÜN ÇABAMIZ UĞRAŞIMIZ BU YÖNDE OLMALI...EZELİ VE EBEDİ OLAN YÜCE MEVLAYA GÖNÜL VERDİK ONUN İÇİNDİR\'Kİ TÜRK\'LÜK ÖLMEZ,MÜSLÜMALIĞIN GÜNEŞİ SÖNMEZ,
saygılarımla
METEKAN

______##########______________
_____#############____________
____##############____________
___#######______###___________
___######________##__##_______
___######____________###______
___#####_____________######___
___#####____________#######___
___#####___________#######____
___#####____________######____
___#####_____________######___
___######____________###_##___
____######_______#___##_______
____#######____###____________
_____############_____________
______##########______________
________######________________
www.blogcu.com/metekan

ceyt dedi ki...

Serapcım hayırlı bayramlar canım.öpüyorum seni sevgiler...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Adasim,
Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır bizi birbirimize. Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Kurban Bayramın bereketli olsun!
BERLINDEN SEVGILERLE

hdidem95 dedi ki...

Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara...

Unknown dedi ki...

hayırlı-bereketli bayramlar SERAP hanım .blog adeta walking.etkinliğede bekleriz.

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

canım hoşgeldin hayırlı bayramlar sevgiler

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

canım hoşgeldin hayırlı bayramlar sevgiler